Kuljettajakoulutus.fi logo

OPPILAITOKSEN SÄHKÖINEN AMMATTIPÄTEVYYSKOE

Kuorma- ja linja-autonkuljettajaksi opiskelevien ammattipätevyyskokeet voidaan suorittaa verkossa Kuljetusturvan laadukkailla kokeilla.

Oppilaitos hyväksyttää kokeen työelämätoimikunnalla, jonka jälkeen kokeen käyttö oppilaitoksessa voidaan aloittaa.

Kokeen järjestäminen on vaivatonta opettajalle, koekysymykset tulevat laajasta kysymyspankista ja opiskelija näkee kokeen lopuksi heti onko koe hyväksytty vai hylätty.

Kokeen opiskelija suorittaa hetkessä (maksimiaika puoli tuntia) tabletilla tai tietokoneella opettajan valvonnassa vaikkapa työssäoppimispaikalla.

Opettajan tai muuhun oppilaitoksen tarkoitusta varten valitsemaan sähköpostiin (esim. ammattipatevyyskokeet@oppilaitos.fi) puolestaan tulee saman tien kokeesta täydellinen raportti, josta opettaja näkee yhdellä silmäyksellä onko koe hyväksytty vai onko opiskelijalla vielä sellaisia aihealueita, joita pitäisi opiskella lisää.

Kokeen takana on satoja kysymyksiä sisältävä kysymyspankki, josta valikoituu jokaiseen kokeeseen tietty määrä kysymyksiä jokaisesta aineluettelon kohdasta. Oppilaitos voi halutessaan päättää, että vain osa kysymyksistä vaihtuu tai käyttää aina samoja kysymyksiä. Voimme myös räätälöidä kokeen oppilaitoksen omista kysymyksistä. Käytettävissä on neljä eri koetta; kuorma-autonkuljettajan ja linja-autonkuljettajan ammattipätevyyskokeet sekä laajennuskokeet.

Sovelluksen hinta / opiskelija: 5,00 € (+ ALV 24 %) Samalla hinnalla opiskelija voi tarpeen vaatiessa suorittaa useammankin kokeen.

Tiedustelut ja tilaukset: Eerik Ahola, 040 672 5511 tai eerik.ahola@kuljettaja.fi